Thursday 3 July 2008

Kerja Giler

Minggu ni rasa macam nak pencen baca buku coz last week naik terjuling biji mata baca buku, bayangkan last week aku leh habis 8 buah buku dalam masa 5 hari kerja giler tak? giler yek. tapi nak wat camner last week aku rasa bosan giler jadi ubatnya bukula.

Rasa-rasanya kalau baca Al-Quran menjelang puasa ni leh la katam itu pun kalu aku baca cam baca bukula...lupa semuanya. Tapi yerla baca Al-Quran mana leh main redah jer cam baca buku ni. Bayangkan 8 buah buku tu bukannya nipis, kira teballa juga. Novel ni ha...Harum Chempaka, Sakitnya Sayang, Permaisuri Hati, Kekasih Pujaan, Bukan Klon Bukan Duplicate, Selagi Ada Dia, Bertakta Dihati dan Kasih Antara Kita.

Rasanya ni la first time aku duk buat kerja giler cam ni, membaca sampaikan minggu ni aku takleh dah nak pegang buku kat kepala katil tu, terus rasa pening nak muntah pun ada. Padahal ada 4-5 buah lagi buku baru yang dibeli belum baca.

Kebelakangan ni pulak aku ada hobi baru, hari sabtu dan ahad aku memang tak usik buku sebabnya, sabtu dan ahad aku leka tengok cd drama Korea plak. Puncanya tengok Princess Hour la tu terus kemaruk. Banyak gak cd yang dah aku beli. Saja suka-suka buat koleksi.

2 comments:

  1. Hmmm... Bestnya baca novel. Sayapun pengumpul novel juga tapi hibby tu dah lama terberhenti. Bila baca blog Cik Izah ni, rasa bersemangat nak hidupkan kembali hobby lama tu.

    ReplyDelete
  2. hehehe...teruskanlah hasrat tu nanti boleh kita kongsi-kongsi cerita tentang novel...

    ReplyDelete