Thursday 6 October 2011

Hadirmu

Sayang,

Hadir dirimu saat diri ini terasa kekosongan,
Kau peneman saat lena sukar bertandang,
Tawa ceriamu menemani saat malam ku yang kelam
Tutur bicaramu pengubat hati yang kehilangan,

Sayang,

Padamu ingin rasanya ku luahkan rasa cinta yang bertandang
Padamu jua ingin kutitipkan kerinduan ini
Padamu jua ingin kusandarkan keresahan hati,
Padamu jua ingin ku kongsikan rasa bahagia dihati,

Namun…

Mana mungkin aku melabuhkan rasa cinta dihati
Jika dalamnya masih tersemat cinta semalam
Mana mungkin kerinduan ini ku titipkan pada mu
Jika tiada kepastian hati antara kita
Mana mungkin jua kusandarkan keresahan hati
Jika kau jauh disana

Cuma….Apa yang temampu dan aku pasti…
Kita sedang berkongsi rasa yang sama

Sayang,

Aku masih terasa sakit dengan kenangan semalam
Aku pernah terasa pedih kerana terluka
Aku masih merasai merasai segalanya sehingga kini
Pedih, sedih, sakit, dan sayang saat aku ditinggalkan

Rasa itu membuatkan aku takut untuk memulakan semula
Walaupun aku pasti aku telah pun
merasai rasa itu…..

No comments:

Post a Comment