Friday 4 January 2008

First Day


Minggu ni minggu pertama persekolahan, memandangkan Hanim akan mula bersekolah jadinya saya ngan husband sama-sama pakat bercuti untuk menemankan dia ke sekolah. yerla untuk pelajar baru yang seusia dia tentula ada keinginan untuk parent yang menemankan seperti kawan-kawan yang lain.

Tapi berbeza pulak dengan si hanim ni kita duk bersemangat nak menghantar dia kesekolah nak menemankan tapi di duk sibuk suruh kami balik jangan teman, yang bestnya dia siap cakap lagi dia malu kena teman.

Macam-macam perangai si kecik sorang ni sama juga kesnya masa malam sambutan tahun baru baru-baru ni. Kami saja bawa dia melihat kemerihan sambutan tahun baru dengan cahaya kerdipan bunga api.
Bukannya dia kata bunga api tu cantik ke apa tapi dia siap duk memuji mamat-mamat Polis yang duk standby kat situ handsome.

Kami senyum jerla sebab tak sangka pulak lain yang suruh diberi perhatian lain yang diperatikannya... nama pun budak-budak but hopefully janganla sampai kebesar dibawanya perangai macam tu...feningla kepala papa & mama dia kalau macam tu.

No comments:

Post a Comment