Thursday 13 November 2008

Lunch


Biasanya kalau kat Faber nak lunch...depan office jer, tapi since pindah ke persada ni payah nyer nak makan. Tempat makannya jauh...malas nak jalan panas pulak tu...dah macam tu hari-hari ler aku masak and bawak bekal.

Pukul 4.30 pagi dah bangun masak, bukan itu jer aku siap leh buat business lagi. Apa lagi, hari-harila aku wat sandwich untuk dijual, macam dulu juga masa hubby aku belum sakit diantara sandwich yang aku jual, smoke chicken slice,chicken bolona,black pepper bolona,chicken shredded,tuna,crab,fish filled,boiled egg and macam-macam lagila termasuk juga vegetarian sandwich. Roti untuk sandwich pula ikut citerasa masing-masingla ada white bread,wholemeal,french loaf and croissant.

okla masuk gak..sambil menyelam sambil minum air...jangan lemas sudah...

No comments:

Post a Comment