Thursday 13 November 2008

Fobia

Now hari jumaat lunch hour...biasalah aku duk kat office ni terasa sunyi sepi, termasuk hari ni dah seminggu aku duk pindah ke Persada PLUS(office baru). Selalunya waktu lunch hour kami duk kumpul ramai2 makan, tapi hari ni kebanyakkan staff keluar...yang tinggalkan pun cuma dua tiga org jer itu pun masing2 duk layan hal sendiri.

Tengah duk sunyi sepi ni tetiba masin fax plak berbunyi, aku sekarang ni ada penyakit baru. Aku rasa, aku dah mula fobia duk dgr bunyi-bunyi yang seangkatan dengan bunyi mesin pernafasan yang di hospital tu termasukla bunyi mesin fax ni. Aku leh jadi cemas tak tentu arah.

Dulu masa abg ipar aku sakit pun bunyi tu yang aku kerap dengar. Almaklumla semasa abang ipar dan yang terbaru hubby aku duk Icu kedua-duanya kerana pendarahan dalam kepala... bunyi tulah yang aku dgr setiap saat, jadi secara tak langsung aku jadi takut...

No comments:

Post a Comment