Monday 12 May 2008

Lili Buat Najah

Citer ni buat mata aku bengkak nangis sedih. Padahal citer tu dah aku baca pun dlm blog berulang kali. Pernah pasal baca citer ni aku duk kena pangil dengan boss. Kenapa? Kerana dia ingat aku nangis ada problem apa sampai bengkak-bengkak mata. Bila aku kata aku nangis sebab baca citer tu semua pakat kutuk aku kata aku minah jiwang baca citer tu pun leh nangis... tapi apa nak wat aku memang mudah tersentuh punya orgnya...

Lagii satu yang wat aku nak beli buku ni sebab nama Najah tu, seingat aku tajuk buku ni dlam e-novel lain. Aku memang agakla itu versi cetak citer yang aku baca kat blog cuma tak sure..jadi bila dah di belek-belek memang sah citer yang buat aku menangis sampai bengkak mata...bukan aku jer yang nangis, maid aku pun sama. Mula duk kutuk aku nangis turn dia baca, dah kena penangan Nazurah dia pun duk meleleh sama. yang bestnya tak pulang-pulang pun lagi, ulang bacala ntah yang keberapa kalila tu...Biarla asalkan kerja dia jalan.

Selama 3 bulan tak berkerja ni jangan cakapla senarai buku aku. Ingatkan dapat berjimat rupanya lagi teruk...takpe la yek asalkan tak susahkan orang yek..

No comments:

Post a Comment